helgen


Nu har jag tydligen skaffat blogg så nu blir det väl till att skriva något smart!

Helgen har spenderats i stugan liksom de flesta sommarveckorna jag varit hemma i Ö-vik.
Hanna och Maja kom ut i lördags. Sola på stranden, bada i det inte allt för varma vattnet och simma ut på våran uppblåsbara larv, Oh Yeah! Och om man har en liten hund så går den alldeles utmärkt att använda som bogsering till larven, dock går det inte så snabbt och Wilma blev nog lite förbryllad över att det tog så lång tid att komma in till stranden :P
Hanna blev kompis med Rut och Agnes också eller så blev dom kompis med henne vet inte vilket. Rut har blivit riktigt duktig på hoppa, hoppade nog 40 cm och det tycker jag är bra för att aldrig hoppat förut åsså har hon ju ett litet handikapp eftersom hon är så fet ;) duktig kanin!
En kanin som inte är riktigt lika duktig är Agnes, hon hade gnagt på sin sele så attt den gick av när jag skulle sätta på den, så nu har hon fått ta över Ruts gamla rosa och Rut har fått en ny,  svart, fin sele :)

jaja, nått smart blev ju inte skrivet men :)


Slänger in en liten bild som jag tog på västkusten, har varit lat i sommar
och inte retuscherat klart alla bilder förän nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra Damgren

Oj shit, hoppade hon 40cm utan att ha hoppat förut?:O Jag tror du får komma och hjälpa oss med våra kaniner...;) Snygg bild också:)

2009-08-20 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0