cold december

Idrottsläraren var sjuk idag, YES! så slutade 12, hade först inte tänkt att fara till Ticken idag eftersom det är svinkallt, -20, men eftersom det fortfarande var ljust så måste man ju passa på :)
När jag stod och borstade Tick så kom Hanna in (medryttare på Ace) och skulle också ut, så då for vi ut tillsammans bort mot Nyänget och Gene Fornby. Jag red barbacka, då blir det iaf lite varmt om rumpan :) undrar just hur längesen det var jag red i sadel på honom, det känns bara hårt och kallt just nu x)
Vi skrittade största delen men travade emellanåt också. Red några varv på parkeringen i sandgropen där borta också, blir som en stor ridplan. Red Carlgrensvägen genom området tillbaka så det skulle gå lite snabbare än genom skogen. Snacka om att vi var isbitar när vi kom tillbaka, vi kunde knappt prata för vi var så avdomnade :P
Funderar på vad vi ska göra imorgon, kanske blir lite markarbete eller lite lätt ridning i repgrimman eller halsring.
föresten?! noterade ni att jag inte ramlade av på andra sidan idag? ;)

nejdå, inte alls galen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0