dumma mig igen

Han hade tappat en framsko, senast igår så tänkte jag: han har inte tappat en sko på länge, gud så bra! men ja, så gick det ju med den saken..
Hade tänkt rida lite dressyr men det är ingen bra idé utan en sko så jag lullade runt lite i halsringen i paddocken och tog även några små travsteg, han var jätteduktig även idag!
Tränade lite spansk skritt uppsuttet, gick jättebra. Hoppade sedan av och körde lite från marken, bra där med.
F
ilmade lite idag, det gick ju som det gick...när jag red blev det ju hyfsat bra men sedan när vi jobbade från marken så hade det dels blivit lite halvmörkt och kameran hade allmänt damp. Då blev jag ju självklart frustrerad och sedan blev jag ännu mer frustrerad eftersom jag vet att jag inte ska bli det i närheten av Tick för han känner ju såklart av det och det kan gå ut över honom. Jag blir så arg på mig själv ibland. Det som gick så bra och allt åsså ska den där jävla kameran komma och jävlas. Det gick inte dåligt efteråt, bara lite mindre bra, men han gjorde några fina bugor. Självklart så var det ju när det gick som bäst kameran hade fått damp och inte spelat in något..menmen. Får se om jag fixar iordning några klipp men egentligen är det inget som är värt att se(om man nu ser något överhuvudtaget i halvmörkret), men om man har tråkigt någon dag så kanske.

allmänt jävla kass blixtbild, men man ser iaf luddiluddet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0