ingen såg va?

HAHAAHA idag gjorde jag nått riktigt pinsamt!
Skulle hoppa upp på honom barbacka och ställde mig på pallen, råkade ta lite för mkt sats= *glidglid, ah hjälp jag kommer ramla ner på andra sidan, duns!* ooops! jag är så smart! min första reaktion blev att titta så att ingen såg, som tur var så tror ja inte det. Skulle vara extremt pinit om bussen just skulle åkt förbi eller nått ;P Gjorde illa knät lite för det var lite hårt under snön men jag får faktiskt skylla mig själv som är knäpp, Ticken tyckte iaf att jag var störtfånig!
Nog om det, tänkte rida med Anki och Ace ikväll ju, men Anki hade så mkt på jobbet så jag red en barbackasväng(ja, jag klarade faktiskt att komma upp, när jag inte överstylade med att försöka komma upp lätt som en plätt ;) ) längs gångvägen, han var piggelin, blev skritt och trav, fin var han!
Har gjort klart Tickens pannband av pärlorna och det passade bra på tränset har inte provat det på än dock, så vi får se hur det blir :)
Sedan släppte jag in hästarna, gav dom mat och stängde igen portarna, heh cool jag lät där ;)
ursäkta mitt oseriösa inlägg, vet inte vad det är med mig, är nog lite trött :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha jag kan tänka mig hur det såg ut...x) "Yes, värsta snygga uppsittningen! Nej, stopp, här ska jag ju sitta! Neeeej!";)

2009-12-17 @ 07:27:05
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

hahaa jaa precis så var det x) och han typ tänka miljoner tankar när jag hängde halvvägs ner x)

2009-12-17 @ 08:06:35
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0