lugnt

Idag var en lugn dag, vi tog en barbackasväng längs gångvägen och på lite små vägar. Sedan upp Källströmsvägen.
Vi tränade mycket på att göra halt med hjälp av vikthjälperna, från början var han jätteduktig och lyssnade super sedan efter en stund blev han inte lika lyhörd men sista halten vi gjorde innan jag klev av var jättefin.
Mötte plogbilen eller det var typ en traktor så vi fick vända och gå in på en liten skogsgångväg tills den kört förbi så vi travade lite där. Travade uppför Källströmsvägen också, där var han jättefin.
Tränade lite flytta bakdel innan vi gick in också.

Han kom föresten mot mig jättebra i hagen idag när jag hämtade honom när jag sprang baklänges framför honom som vi tränade i förrgår :)
Får se om jag tar med kameran och försöker filma imorgon, om kameran är med på noterna vill säga, vilket den inte är så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0