Hippo

Jag for till Umeå och hälsade på Julia och Banner i lördags, det var trevlígt :D
Jag lånade Banner och Julia lånade Banners kompis Santiago och så red vi ut i skogen på lördag eftermiddag. Några blev pigga i galoppen på vägen tillbaka ;) Santiago gick typ inte att få stopp på så blev en liten nödlösning att springa in i skogen, Banner som var bakom blev lite förvånad; va ska vi springa in i skogen, det brukar vi aldrig göra?! Eftersom det blir mörkt så fort nu så red vi en stund på en av ridbanorna efteråt.
 Jag har också kommit på att Hippologum är väldigt stort och att jag går vilse hela tiden, hittade typ inte tillbaka till rätt box fick stå o kolla och fundera vilket håll jag kommit ifrån, men jag tycker jag blev riktigt duktig efter några vändor fram och tillbaka :} Det är coolt att skjutsa hästbajs på rullband också, dock så gjorde jag fel där också. När skiten åkt iväg så tryckte jag på nödstoppknappen och sedan läser jag på lappen ovanför: tryck inte på stoppknappen bandet stannar av sig själv! ooops! (a)
Julia efteranmälde sig med Banner till dressyrtävlingen på söndagen också så då tittade jag och tog många bilder. Banner är så söt: oj, kolla där sitter det dommare och kollar på mig!^^ Han är inte så van att tävla dressyr.
Får se om jag orkar kolla igenom bilderna idag och lägga in lite från helgen.

Red Wazoo på ridskolan igår igen, han kändes stelare än förra gången då han kändes riktigt bra. Det kanske bara var jag som red sämre ;P Vi gjorde iallafall lite övergångar och red mycket på volterna.

Ska väl pallra mig iväg till Ticken snart också, får se vad vi hittar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0