Nu är det klippt!


Ja nu har jag som sagt klippt mig, det blev väl bra, ingen större skillnad förutom luggen som såg ut som en tjock hängande gardin förut. Det är ju iofs inte så konstigt eftersom jag inte klippt mig på ett år..
Korven klippte sig också och sedan när vi var typ klara så kom Stina och skulle färga håret så det blev ju som en liten klassträff de där ;P

Har varit i Sundsvall i helgen med klassen, eller ja rörligbildarna, fick följa med på ett hörn :)
Vi hade 24h på oss att filma och redigera, jag tror vi satt till kl. 04.00 och klippte -.-
Jag och Korven fick tränga ihop oss i en soffa och dela på min sovsäck så gott det gick, dock så vaknade jag klockan sju och var vrålhungrig! så hungrig att jag inte kunde äta och var inte sugen på någonting. Så jag gick runtrunt, gick och la mig igen, klev upp igen efter 3 minuter och gick runtrunt igen, sedan bestämde jag mig för att gå ut så jag gick bort till torget och tillbaka, inte en kotte ute eller jag tror jag såg en. När jag kom tillbaka igen var klockan nio och då kunde jag äta en banan och då somnade jag på en gång , än fast Sofia hade dragit åt sig hela sovsäcken, menmen.
Filmen blev ju ingen jättehit men det var roligt att kolla på alla andra bidrag och 3:orna kom tvåa och får gå vidare till Stockholm :D

Vi trodde vi såg ett ufo eller något liknande när vi var på väg från Max i Sundsvall. Jag såg en ljus fläck på himlen, den var faktiskt läskig den for typ hackigt på himlen och rörde sig i en konstig cirkel.
Vi blev typ överexalterade och hoppade runt och tjöt för att vi trodde vi sett nått övernaturligt. Sofia skrek till några som kom o gick: KOLLA PÅ HIMLEN! (de fortsätter bara gå) MEN KOLLA PÅ HIMLEN DÅ! dom tittar ändå inte upp. Efter att stått där helt förundrade i kanske 10 minuter ringde vi Lars(läraren) och säger att vi ser ett ufo och att han ska kolla ut. Då säger han att det är en strålkastare, vi blev jättebesvikna! när vi var på väg tillbaka så går vi förbi dom vi skrek åt , hah undra vad dom måste tänkt, typ: jävla turister eller nått xD



ja,syns ju som sagt inte så mkt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0