Tick och Ace

Idag blåste det väldigt! Gick ut på lägdan som tinat fram nästan helt, bara lite snö kvar längst ner där det ligger i skugga bakom berget :)
Vi lullade mest runt och gjorde inget speciellt, travade på, tog några racegalopper uppför och längs lägdorna. Det tyckte han var superkul och tog i som bara attan. En tant på gångvägen såg mest bara fundersam ut, haha!
Filmade lite ibland när jag red, fick för mig det bara eftersom jag ändå hade kameran i fickan ;P den kommer upp en annan dag, för redigeringsprogrammet har ngt emot mig just nu.

Red Acean en stund på hockeyplan vid skolan också. Blev mest skrittarbete men även lite trav mot slutet. Red mycket serpentiner från början med halter på medellinjen, hon lyssnade riktigt bra till slut och stannade om jag satte mig tillbaka. Gjorde även ganska mycket volter och några små skänkelvikningar.
Hon var lite skvätten och tyckte det var roligt att titta på allt annat runt omkring ;D men när hon väl koncentrerade sig så var hon superfin som vanligt! hon hoppade till rejält några gånger, sånna där riktiga rivstarter typ, haha^^
Det började hagla mitt upp i alltihop också, strålande sol och hagel xD

ni får en liten bild från idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0