lite blandat

Idag så följde mamma och Lina med. Jag lånade Ace, mamma lånade Povel och Lina tog Ticken.
Vi red till Sommarhemmet via Carlgrensvägen och på tillbakavägen svängde vi in Postvägen och sedan upp Källströmsvägen.
Hästarna var lugna och duktiga. Ace skötte sig jättebra och var varken tittig eller skvätten. Det blev mest skritt men även en hel del trav. Så tråkigt nu när det är så mjukt inne i skogen, längtar tills allt försvinner.

hehe

lägger ut några bilder på kaninerna också, här njuter dom i vårsolen

hihi dom har grävt en gång genom grushögen, här en sandig Agnes

undrar om det går att komma ner här, nehepp inte det

provar denna vägen...

gick tydligen inte att komma upp ur det lilla hålet heller, haha


ursäkta att jag bombade er med massa ninisbilder, men jag blev lite chockad när jag kom ut till dom och såg att dom grävt en gång :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

aww, vad söta de är:') Sista bilden är ju bara FÖR klockren! Hahahax)

2010-04-07 @ 11:40:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0