fredag och lördag

I fredags tog vi en barbackatur i lädergrimman och repet, gick helt enkelt inte att göra till två tyglar i vanliga grimman så fick bli en.
Vi skrittade upp till tjärn och gick bort till grillplatsen och gick ner lite i vattnet där. Inte lika bra där som vid badplatsen men det är så mkt folk där dom varma dagarna, och då vill jag inte komma där, hej jag ska bada med min häst skulle ni kunna flytta på er? haha
Hoppade av och gick ut i vattnet jag med, riktigt varmt och skönt faktiskt :O har inte vågat känna på vattnet förän nu, haha! ja jag är en BADKRUKA!

Igår så red jag också upp mot tjärn fast i tränset barbacka. Idag gick vi ner och plaskade och kastade vatten med munnen, vid den lilla mini stranden bredvid den lite större/badplatsen. Var lite folk där idag med men gick bra när vi var där bredvid. Ticken tyckte det var mysigt att plaska som vanligt och det tyckte jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0