home

Nu har jag kommit hem från Stockholm :)
For direkt till Ticken när jag kom hem, smörjde in honom och lite sådär och flyttade honom sedan till en ny beteshage bakom Källströms hus. Han och Lucky får gå där och äta gott och mumsigt gräs, börjar bli lite dåligt i storhagen. och bland annat för att dom ska äta ner lite av det mesta gräset innan Tornetta och Björn kommer dit som är lite rundare om magen än dom två ;)
Dom hade värsta partyt hos Källströms, vet inte hur mkt folk det var där. Det var barnkalas, eller rättaresagt 20-25 åringar utklädda till barn och dom hade en stor sån där hoppborg inne på gården xD Jag typ oj vart ska jag gå? kan jag verkligen bara traska rakt igenom med Ticken, hah jag blev lite förvirrad. Men som tur var såg Anna Britta mig och sa att jag kunde gå över gårdsplanen. Ticken brydde sig inte ett dugg varken om allt folk eller den stora hoppgrejen som lät av luften.
Han tyckte det var riktigt gott gräs i den nya hagen!

Och vi har fått plats hos Källströms både jag och Anki, så himla bra! :)

i den nya hagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0