film

Nu har jag gjort klart filmen från igår när Lina följde med och filmade. Gick upp till tjärn och busade och tricktränade lite.
Ni kan ju titta på filmen men vi gjorde lite spansk skritt, buga, yoga mm. mm.
Det går bättre och bättre med allting, dock var han lite ofokuserad, men det gör då ingenting :) Bugan var lite ostadig också, men för det första så har vi inte tränat det så regelbundet på sista tiden och för det andra så kan det ju inte bli perfekt jämt heller :)
Har börjat med ett nytt kommando på "cirkusbugan" också. Knackar med sticken under magen, men vi får se vart det leder för han krafsar mycket i marken så jag får se vad han vill göra av det :D

Skriver om dagens tur imorgon istället, orkar inte nu ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysig film!:) Men ajja bajja på att rida utan hjälm!;) haha^^

2010-02-17 @ 15:22:47
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

Tack^^ :D

haha oooops! hehe, nemen hade egentligen inte tänkt rida men sen kunde jag inte hålla mig xD

2010-02-17 @ 18:21:36
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0