mysstund

Idag skulle jag på handledarkurs för körkortet, dryyygt! och jag fattar ingenting av koppling, växel hit och växel dit och allt vad det är, USCH!
Så hann bara till stallet en liten sväng, eller stall har vi ju inte längre, men till lekstugan får jag väl säga. Det är alltså där vi har grejorna nu, men det är riktigt mysigt, eller det kanske är en bod? haha
Ticken kommer alltid fram till mig i hagen nu, inte om jag står jättelångt bort dock, men ändå det har han inte gjort förut :)Tog upp honom till hagöppningen och stod där och borstade och kollade igenom honom, han var så himla duktig och stod alldeles stilla utan att gå iväg, nån gång gick han några steg men då kunde jag backa tillbaka honom bakifrån eller från sidan. Han får välfigt mkt bett nere vid hovarna, det är som små torkat blod där myggorna har ätit. Satte lite hästsalva runt hovarna och på bringan. Vi mysade litegrann också, han är så himla söööt,ååh!
Efter en stund satte jag på honom fantomenluvan igen och cyklade motvilligt därifrån, började regna lite tom.

har föresten bytt mejl för min förra blev hackad :( [email protected]

sorry för vinterbilder, men det är nästan så det känns när man går ut

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vanlig matolja funkar jättebra att stryka på bringan och andra ställen där knotten sätter sig.

Kram/Jeanette

2010-07-01 @ 06:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0