vårigt

Idag blev det en liten mysig barbackatur upp till tjärn och tillbaka. Bara +6 grader idag, men blåser som tusan men det går :D
Red en liten sväng på plan också i halsringen och han lyssnade jättebra idag! kanske för att jag red barbacka så han har lättare att känna. Gjorde kommandot som han hittade på för den halva cirkusbugan från ryggen idag igen och dt gick lika bra idag, även fast jag hängde lite halvt över honom, går nog lättare med hjälp av sticken x)

Sitter och tittar på Gerbilerna, la just en en stor hög med hö i ena hörnet så att dom ska få gräva och krypa lite. Nu har dom totaltorterat högen och bitit den i massa små bitar så den ligger i en platt pöl. Ja dom fick väl roligt en stund iaf ;)
Har ni lagt märke till den nya headern föresten? Själv tycker jag den blev JÄTTEFUL men jag höll på fippla med den fram och tillbaka och till slut orkade jag inte...får väl se om jag byter tillbaka till den gamla snart igen eller gör en helt ny.

denna var också ett förslag, bättre eller sämre?

Kommentarer
Postat av: Lina♥

jaa!

2010-03-09 @ 16:54:33
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den du har nu tycker jag är fin:)

2010-03-09 @ 22:44:25
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0