alltid i våra hjärtan

Blandade klipp från sista veckan, både i paddocken, hagen och stallet. Den blev väldigt lång men ville ha med så mkt som möjligt.

Jag saknar dig så det gör ont! Det har gått över två veckor men jag har knappt förstått det än. Det är mest på kvällarna när jag ska sova som jag blir ledsen. Du skulle ju vara kvar här! Livet är så orättvist! Jag förstod dig så bra och du ville aldrig någon något ont, du var fin rakt igenom!
Skulle kunna skriva en hel novell om hur mkt du betyder, men det ska jag inte göra för den skulle bli så lång. Så vill bara säga att jag saknar dig något otroligt och jag hoppas du har det bra! Mitt hjärta♥

När jag ser filmen känns det som du fortfarande finns här, men jag vet att det inte är så, gråter varje gång jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: mammsen

Vilken fin film du gjort om din älskling. Förstår att det känns jobbigt.

2010-11-01 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0