fyfan

Nu är jag arg på riktigt! på den där jävla skitridskolan. Vi var 11 stycken idag, ELVA STYCKEN!!!! Vi hade "hoppning" och man ryms fan inte på spåret alla samtidigt, här har jag ridit i 40 min i blåsväder för att komma dit och få stå och titta på när dom andra hoppar största delen av lektionen! Jag rider fan hellre dressyr jämt än att det ska bli sähär, då lär man sig ju lite iallafall.
Den elfte var en tjej som skulle prova rida en ponny som stod i privatstallet, och hon skulle bara vara med lite från början, men nneeeeeh såklart så är hon med hela iallafall och hon fick fan hoppa mest av alla!!! Hästen var lite seg och saktade in innan hindren men vägrade aldrig så därför fick hon hoppa banan igen två gånger medans jag och Acean bara fick hoppa den en gång än fast hon saktade in/kom fel minst lika mkt om inte mer. För vi hade ju stått och slöat till ocss läängee emellan varje gång så när man väl fick hoppa gick det skit.
Och alla tar så himla lång tid på sig varje gång för att dom rider förbi och sånt.
Det blir att byta grupp nu och kolla om det blir bättre, annars vet jag inte..
GUD VAD ARG JAG BLIR! (om ni missat det tänkte jag)


Kommentarer
Postat av: Knabbekarin

Ida, det är totalt värdelöst att rida lektion på privathäst. Satsa på blockträningar istället!

2010-10-05 @ 19:14:45
Postat av: ida

Ja vi har funderat på det..framförallt om det inte blir bättre i en ny grupp!

2010-10-05 @ 19:20:51
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0