KM hoppning

Har typ ingen motivation att skriva här längre, huvudpersonen är ju liksom borta..
Men jag drog mig till KM i hoppning på ridskolan med Acean idag iallafall.

Här är Clear rounden 80 cm. Man får ju ett försök till om man inte klara första rundan på CR, vi rev ett hinder första rundan men sedan gick det bra :) de två första hindren kom inte med på första rundan. När hon stannar till vid väggen där nere är det för att det hängde en jävla stor skylt där som det står med stor svart text: MOCKA EFTER ER! och när vi frågade om dom kunde ta ner den så kunde dom tydligen inte det utan häftade bara fast den lite bättre-.-



Här är själva Klubbmästerskapsklassen 90 cm. Var lite nervös över att hoppa 90, för det är ju så stooor skillnad motför 80 ;) men har inte hoppat 90 bana, inte vad jag kommer ihåg iaf. Blev en sur vägran på andra hindret men så kan det gå när man har en ryttare som är K-A-S-S på att bedöma avstånd :) Stannar vid skylten även här-.-



Och sist 1 meter. Anki gick och efteranmälde oss på det, haha hjälp! + att dom var tvungen att ha en ny bana till det, lite drygt, men själva banan tyckte jag faktiskt var bättre även om det var lite onödigt. Jag som var glad att jag hoppat 90 skulle nu alltså hoppa 100 :S men det gick över förväntan och vi klarade oss iaf igenom banan med två vägran så jag är jättenöjd :)
Haha var tvungen att ha kvar så man hör Ankis kommentarer xD "Men flytta på er då!" "Den där jävla skylten!" och en herrans massa smackningar, undrar just vem det var som var mest nervös ;D




En kornig bild också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0