fredag löslongering

Jobbade löst i paddocken. Fortsatte med nedåtsöket i löslongeringen. Det gick inte toppen, jag var/blev på dåligt humör, usch hatar sånna dagar!
Menmen stundtals gick det bra och han var duktig! Började med att släppa lös honom så han fick komma igång. Sedan med att han skulle börja söka sig neråt, det sitter inte riktigt än och tror inte riktigt han har förstått vad jag menar och satt ihop det i ett samband än men det kommer nog snart tror jag :)
Gjorde även lite cirkling game som vi typ aldrig gör, har gjort det några gånger och då med rep. Jag ska alltså stå still i mitten vänd åt samma håll hela tiden, alltså inte "följa med" honom runt och han ska gå på en cirkel runt mig. Det gick jättebra och gick på en liten volt runt mig, behövde bara peka.
Tränade lite vända upp också, han blev lite okänslig på det idag, vet inte varför. Så tog på repet och körde lite sånna övningar och flytta bakdel.
På slutet körde vi lite yoga och buga som stretching, yogan gick bra som vanligt. Första bugan gick också jättebra, han vågade stanna nere ganska länge, dock så går han upp lite när han själv känner för det men jag tror det kommer mer sen när han blivit lite säkrare i det. Sedan måste vi börja träna in det på högra sidan också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0