hagefix

Idag så har vi tagit ner både sommarhagen uppe hos Anki och storhagen, eller ja dom sitter ju ihop. Jag, Anki, Carin och Birran. Jag och Anki tog ner lillhagen, satan vad det växt upp tistlarna och alla andra möjliga växter var seriöst lika höga som oss, såg knappt varann ibland så då kan ni ju tänka er hur lätt det var att få bort tråden, som tur var så valde jag den övre och Anki fick skitgörat där nere ;D och massor av sniglar och skit som skulle klegga fast, när jag tog av mig skon inne i stallet hade en snigel krypit ner där, uuuusch!
Vi tog lite kakpaus vid salongen innan vi började med stora hagen. Den var drygare, än fast Carin och Birran hunnit tagit bort nästan all tråd där medan vi gjort den lilla xD Pålarna satt som sten så man fick slita och vicka som en dåre, menmen till slut så två timmar senare ungefär så var allt klart.
Så nu står Ticken och Ace med Björn och Tornett igen i hagen bakom Källströms hus, där är det helt nerbetat nu så Anki och jag gick ut med en höbal åt dom när vi var klara och Björn och Tornetta skulle stå inne inatt eftersom Tornetta har en hovböld troligtvis så då blir det lugnt i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0