lördag & söndag

Igår hade jag tänkt vara duktig att skriva samma dag som passet, men internet hängde sig och sedan glömde jag bort det så här kommer lite om gårdagen då.
Hade utsläpp i regnet, så på med täcken och sedan först ut med Björn och Tornetta åsså mockade jag åt dom medan Ace fick stå kvar inne med Ticken och hålla honom sällskap medan han åt klart ;D Sedan ut med dom två och mocka åt dom.
Det pissregnade fortfarande där vid 10 tiden men bestämde mig för att jobba lite från marken i paddocken en stund iaf. Haha jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde(y) men sprang lite över bommarna som fortfarande ligger kvar och tränade lite inkallningar, löslongering på volten och lite sådär, gick bra trots regnet.

Idag söndag så for jag dit på em/kvällen, red barbacka i tränset på lägdan. Tränade mkt att få honom att trampa under sig och få till formen, korta stunder så gick han jättefin och kom verkligen upp med ryggen, men sen är det ju det där med musklerna så han orkar inte så länge. Vi jobbade i skritt och trav på volter, raka spår och gjorde lite flytta.

busticken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0