ridskolan uteritt...

Ridskolan som vanligt på måndagar då, Acean fick följa med såklart. Men det var uteritt!!!!! Blev så jävla sur!!!!! Man betalar mkt pengar för en ridlektion och för att lära sig saker. Och vad lär man sig på en uteritt?! Att ridskolehästarna blir superpigga när man galopperar?Men det är ju bra för det visste jag inte.......eller?
Jaja nu ska ja inte klaga mer. Vi red iallafall lite kors och tvärs med mkt trav och galopp. Bla. en stig som jag aldrig sett eller ridit förut. Det gick iaf ovanligt bra ingen som ramlade av ;) Blir dock alltid lite orolig i galopperna när den bakom kommer upp jämsides och sådär framförallt när det är surDonna och ni vet ju hur det gick förra gången vi red ut med ridskolehästarna... men hade iaf Ninor emellan oss och Camelia så det gick bra:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med, det är alldeles för mycket pengar för att bara flumrida i skogen! Och ska de absolut ha uteritt borde de gå ut med sån information i förväg så man inte behöver lägga energi på att ta med egen häst iaf... :/

2010-09-21 @ 19:58:23
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

ja precis jag blir så himla irriterad!! och ja menar, jag hade ju skickat ett mejl på morgonen att ag skulle ta med henne så då kan dom ju iaf skicka tillbaka att det är uteritt...

2010-09-23 @ 11:57:56
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0