-Olydiga hästar

Glömde föresten berätta, igår när ja kom till hagen så låg myshästen ner. Så jag smög fram till honom och satte mig bredvid honom. Han var så gosig, efter en stund klev han upp.

Imorse väcktes jag av telefonen strax efter 06.00. då hade hästrackarna brytit sig ut igen!!-.- Eller jag tror det bara var Bus-Johan denna gång så for först upp till Anki där vi fick fixa övertråden som var helt borta sedan i andra delen av hagen(där det hade rasat igår ungefär) så var övertråden borta där också, ett under att inte alla gått ut?
Bus-Johan hade ätit upp alla morötter(en stor påse) och jättemkt ur krafftpåsen :S Han hade gått upp på den lilla bron till boden där vi har grejjerna nu och smaskat i sig, snacka om BUS-Johan. Undra hur han blir i magen nu..

Ankis Anders har iaf kollat med elektrikern så att vi kan fixa ström förhoppningsvis, den har slagit ut allt annat om vi hett på den. Så då kommer dom allt få sig en chock när dom försöker nästa gång, moahahahahaah, haha ne men man kan ju inte ha dom att rymma precis^^

Och på lördag så ska vi bygga upp vinterhagen igen där det är massa gräs som dom kan äta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0