-Tillbaka

Jag kom hem på fredagkväll och hade tänkt att fara en sväng till Marre då men var hekt enkelt för trött åsså hade det ju blivit mörkt. I lördags så for jag till honom i hagen och bara mös med honom. Han tyckte det var riktigt skönt att bli kliad^^ När han stod med huvudet sänkt så tog han plötsligt tag i mitt skosnöre och drog i det så jag fick stå med foten i luften tills han släppte, haha söte!
Var i hagen kanske en halvtimme, hälsade lite på Ace också som kommit tillbaka från Näske sedan for jag ut till stugan för stugsista.
Jag har iaf haft det superhärligt  och kul på Gotland. Fint väder varje dag. Vi var i Visby lördag och söndag då det var medeltidsveckan som var superkul, rekomenderas! På måndagen hyrde vi en tandemcykel och cyklade ner till Tofta där vi sov sedan till Roma där vi sov i det fria, sedan till Åminne Camping på andra sidan från Visby och sedan tillbaka till Visby på torsdagen då vi gick lite i affärer och på kvällen satt vi vid strandpromenaden och tittade när solen gick ner i vattnet, mysigt!
Vi hann även gå runt lite i Sthlm innan bussen gick hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0