-Promenad och shopping

Tog en kvällspromenad med Marulk och Wilma runt i området. Vi sprang lite tillsammans uppför Källströmsvägen påväg hemåt, mysigt! Sedan stretching av Marulken, han tyckte det var riktigt skönt idag!

Har även beställt några grejjer från Hööks, kunde inte låta bli nu när dom har rea. Påtal om rea så har dom alla klädesplagg för 10 kr och jackor 50% på Röda Korset Second Hand i stan. Köpte en röd dunväst som jag tänker ha som ridväst, strl 152, haha men den funkar! en stickad tröja och en häftig och varm skinnjacka/kappa för 125 kr!

Här är det som jag beställde från Hööks, tänkte beställa den svarta västen i reahörnan också men tänkte det var onödigt nu när jag hittat en så billig




Wilma fick en overall också som hon kan ha på hösten/våren när det är slask då hon drar åt sig varje litet smuts. Tror dock jag ska försöka förlänga benen på ngt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0