fredag-Marulk

Idag så myste vi mest, stod en stund i hagen och han är så söt när han lägger mulen på axeln, jag riktigt känner hur han lägger hela huvudets tyngd där, haha^^
Efter en stund så gick vi till paddocken och jobbade lite löst, eller jobbade och jobbade. Vi sprang mest runt och busade. Han lyssnade jättebra på mitt kroppsspråk i både ökningar/avsaktningar och inkallningar trots den djupa snön, så himla duktig är han. Han bryter av till trav från galopp när jag stannar upp lite, han börjar skritta om jag stannar och väger ltie bakåt, och kommer fram i trav igen när jag börjar springa osv. Allt är ju självklart inte felfritt både från min och hans sida men han är verkligen duktig!
När jag kallade in honom stod vi oc gosade ett bra tag varje gång. Han följde mig även runt i paddocken när jag gick före idag.

Inga nya bilder på denna dator så får bli gamla:)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

hah fail med hon i fönstret ;d

2011-02-25 @ 23:15:14
URL: http://vickybysweden.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja, tror hon blev lite intresserad av alla bushästar i hagen vid ihopsläppet ;D

2011-02-26 @ 18:54:56
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0