mysehästen

Marulk vilade ju igår och vi tog det ganska lugnt även idag. Har ridit honom nästan varje dag förra veckan så nu var det nog för ett tag :P
Vi gick till paddocken i djupsnön och löslongerade lite. Eller jag stod mest där i mitten och visade vilket håll han skulle åt och sprang(försökte springa) med emellanåt. Han kom faktiskt in till mig flera gånger trots att det var så mkt snö förutom på spåret så trodde faktiskt han skulle vilja stanna kvar där, han gjorde det några gånger också.
La fram en bom på ena sidan där jag slltid lägger den, från början sprang han förbi men sedan galopperade han över den två gånger i höger varv och travade lite tveksamt över den i vänster, himla duktig!
Han kom in till mig igen och vi gosade en stund innan vi gav oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0