Nyårsafton

La in Fishinläggen i sadeln, det var inte det lättaste tror jag stod minst en halvtimme och försökte trycka in dom, jag blev frustrerad, slog på sadeln och allt möjligt!!! Haha men som sagt till slut fick jag in dom någorlunda..
När jag la på sadeln så blev den ngt för hög fram och fortfarande ett litet mellanrum bak men mindre. Provade att rida med stigläder idag, jag sitter verkligen jätteskönt och bra i den, inte som förra med framvikt iaf.
Trav och skrittarbete i paddocken en stund och han var jättefin sedan avslutade vi med att gå ner till lägdan bakom huset och trava några varv på en volt där i snön men det var lite drygt nu när det börjar bli ganska mkt snö. Vi gick ner över lägdan och tog en galopp uppför, det var härligt :)
Gick ner Källströmsvägen och travade sedan uppför den, även om Marulk tyckte vi skulle galoppera till en början :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0