SNÖÖÖÖ

japp, typ snöstorm idag fast varmt och skönt, 0 gradigt:) Jag velade en liten stund om jag verkligen skulle rida men till slut satte jag på tränset åsså blev det en liten barbackatur. Red ner Källströmsvägen, han var piggepiggelini. Sedan postvägen, där yrde det mkt snö! Tog stigen genom lilla skogen och sedan fram vid skolan och gångvägen hem. Om han var pigg innan så var det inget motför då, han skrittade så fort så han nästan studsade fram i varje steg och gick och kollade från sida till sida ungefär som han: lallalaaa, det här går toppen, lalalaa*hummar för sig själv*. Haha lite längre fram kunde vi ta en galopp, var mkt och fluffig snö eftersom det inte var plogat. Det var en riktigt lugn och fin galopp och han saktade av någorlunda på en gång när jag bad om det, för det kom några människor länge fram. Tanten: vad var det den där hästen hette? jag tänker för mig själv:huh, har jag träffat henne förut? men säger Marulk. Hon: Marulk?! Himla fin är han! jag: haha japp!
Det är lite roligt endel som man möter är jätteglada och ska berätta sin livshistoria medan andra tittar ner eller på en med värsta bitchblicken när man säger hej.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ja det finns mycket konstigt folk... En gång var det en gubbe som sprang för livet när han såg mig och Ghost x) Det var ingen kort bit han sprang heller, och uppför en lång backe dessutom... Ja man är nog ganska normal ändå... ;)

2011-01-06 @ 19:49:50
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

men hahahahaa xD han ba hjäälp ett spööke ;D

2011-01-06 @ 21:03:11
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0