t-t-tisdag

Idag testade jag rida med det nya bettet, blev ingen markant skillnad. Han fipplade fortfarande med tungan och stack ut den, men for prova med det ett tag iaf. Red i skritt i paddocken och provade ltie trav men var så ojämnt så gick inte att trava där. Vi red ner Källströmsvägen och sedan höger postvägen. Travade en bit på gångvägen tillbaka, lugn och fin trav!
Sedan red vi runt stallet några varv och i den lilla rondellen på stallplanen. Där var han riktigt fin och formade sig bra! Red ovanför stallet också på en volt, jättefin!

Hovslagaren kunde inte komma idag utan imorgonbitti, så fick rida ridskolehäst idag, Donnadinne. På söndag är det klubbdressyr med Ace :)

Haha vill ni veta vad ja gjorde? jo jag tvättade Aceans vita schabrak med hennes röda, tror ni det blev bra? njaae, inte så värst...det vita blev såklart rosa! Så idag har jag inhandlat ett nytt vitt schabrak och köpt marinblå textilfärg som jag ska färga det gamla med :) blir nog snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0