-Nya grejor

Detta har jag beställt idag:)

Köpte en sådan flughuva fast ljusblått nät på Granngården för ngn vecka sedan men den var för liten, trots strl Full, fick inte på den längre än över nosen:S Så nu har jag beställt denna.

Bettet vill jag pröva och se om han tycker om det bättre än vanligt tredelat, även om det går mkt bättre på det nu. Och det raka tycker han ju om. Gillar även att det är fasta ringar på detta! Vilket kommer leda till att bettet ligger mer stilla.

Schabraket köpte jag för kul, och jag har bara två så, jag tror han kommer vara riktigt snygg i rött!



Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån där flughuva har Donna i stallet och den verkar vara jättebra! Den är ju så mjuk och har inga skarvar så blir inget skav av den :)

2011-07-30 @ 20:14:58
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

jamen precis, dom är riktigt bra, ticken hade också en sån^^

2011-07-31 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0