-Promenad

Idag gick jag och Marulk på en liten promenad upp i skogen mellan lägdorna, sedan en sväng där upp och sedan ner stigen längre bort närmre skolan. Han tyckte även det var intressant att stå och kolla på hästarna i hagen innan man går upp i skogen.
Vi tränade att gå över bron som finns mellan lägdan och skogen där vi kom ner. Han var superduktig och gick lugnt och fint över flera gånger och jag kunde stanna honom när jag ville på bron och även backa tillbaka honom igen :) Kommer ihåg första gången vi red över den när han galopperade/skuttade över den efter lång tvekan, hah. och även när jag hoppade av och skulle gå med honom över så trängde han mot mig, men det verkar vara lugnt nu, har dock inte prövat rida över de på ett tag.

bild från promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0