-Smått och gott

Idag var jag bara en sväng till hagen och klappade lite på honom och kollade vattnet och lite sånt. Sedan for jag ut till stugan.

Har även bokat biljetter till Stockholm Horseshow i Globen idag :D Far med Sandra. Blir en show på fredagen och två på söndagen, och sedan ska man väl hinna med o gå på mässan också :]

Som ni kanske ser så håller jag även på med lite småjusteringar här på bloggen, tryck F5(uppdatera) om ni inte ser det. Ska även byta några bilder i headern tror jag och ändra stora texten i den, är inte riktigt nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blir fel när man följer via bloglovin, halva inlägget försvinner bakom headern :(

2011-07-19 @ 18:51:54
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0