-Trött dag

Idag blev det varken ridning eller markarbete utan gick bara och klappade på honom och smörjde in honom, skönt tyckte han! Kollade även vattnet som vanligt.
Sa jag föresten att igår när vi red på lägdan så snubblade han så han gick ner på knä?;O och jag menar, det var i typ skritt, visserligen från övergång från trav till skritt men ändå.

Skönt med helg!  såhääär trött efter ha klivit upp kvart i 6 på mornarna i 6 veckor nu! Haha igår försov jag, Rebecka och Jenny oss på lunchrasten när vi låg ute i gräset,ooops! När vi vaknade så var det en liten söt ekorre som satt och åt på ngn rund sak vid trädet bara några meter ifrån oss, den satt där jättelänge! Men Maja och jag håller iaf på att planera in en resa till Gotland när jag slutat jobba^^

Hade inte hårdisken inkopplad och orkade in göra det så får bli en bild som jag hade på datorn från Globen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0