-Löshoppning!

Idag löshoppade jag och Lina Marulk och Bus-Johan i paddocken. Dom var superduktiga båda två! Marulk var pigg och glad och hoppade kanske 60cm som högst, duktig kille! Bus-Johan var lite slö från början och småtravade fram till hindret för att sedan skutta över, hehe, men efter en liten stund fick han upp farten även han!
Tog massor av bilder dom jag lägger upp imorgon, gud jag ligger efter i bildredigeringen känner jag!

Tappade min nya mobil i sanden också så den blev lite repig, suck! Kan bara hända mig..

Beställde även nya grejjer från Hööks idag! En ridhjälm, svart ridbyxor (har saknat sedan mina gamla gick sönder) och ett par föhoppningsvis lite mer hållbara vantar!

Ace flyttade även till Näske på sommarbete idag som hon brukar:) Får fara och hälsa på dom mkt i sommar nu när jag har körkort:)

sakna snön? njaa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har jag missat nåt? GRATTIS till körkortet! :D När tog du det? :)

2011-06-30 @ 11:52:30
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Allt kommer ju säljas förr eller senare, när vet jag inte... Känns dock lite konstigt då ägaren sagt att han ska lägga av helt men ändå sitter och anmäler Victor till en massa lopp hit och dit :s Har jag enormt mycket med tur kommer han säljas till en i stallet som jag vet är jättenoga, och det kommer även innebära att jag kan komma och hälsa på och ev rida när jag är hemma från Stockholm! :D Japp, ska flytta om ca 1,5 månad. Verkar som att det kommer lösa sig med lägenhet så det är en lättnad :) Känns faktiskt ganska skönt att få komma härifrån och "börja om" på något sätt i en annan stad :p

2011-06-30 @ 15:39:28
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0