film markarbete

Idag så red jag i paddocken. Red på halvlånga tyglar större delen av passet så at han fick bära upp sig själv. Han var superfin och lyssnade jättebra. Samlade ihop sig fint!
Tränade sedan lite på glaoppen, och all markträning har gett resultat!! Nu fattade han höger galopp på andra försöket :D Sedan höll han den i ca. ett varv tills jag bad honom sakta av^^

Sedan hoppade jag av och filmade lite när vi jobbade från marken. Orkade inte filma när jag red eftersom man måste hoppa av och upp hela tiden.
Vi tränade bara lite allmänt, lite nedåtsök i alla gångarter och galoppfattningar. Här kommer filmen så då kan ni ju kolla själva :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja där ser man! :) Det är ju faktiskt många travhästar som har liknande stammar tycker jag. Trots att jag inte kan allt för många namn inom travsporten tycker jag ändå att många kommer igen ;) Hmm... Samma morfar, då blir de alltså halvkusiner? Fjärdedelskusiner? Jaja, nåt sånt x)

2011-06-21 @ 23:07:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Meh, haha :) Stackarn som bara får vänta och vänta på några ungar som aldrig kommer ;)

2011-06-22 @ 12:23:00
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojoj, en riktigt ambitiös kanin då med andra ord ;) Hahaha! :)

2011-06-22 @ 16:18:41
Postat av: Sandra

Och det var jag som skrev det ovanför ;) Fattar inte varför namnet brukar försvinna medan man skriver? :o

2011-06-22 @ 16:19:15
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0