genetur..till slut

Idag blev det en velig tur med Anki och Ace, men till slut hamnade vi borta vid Fornbyn. Vi började med att stå och fundera på stallplanen, sedan började vi gå mot svedje, men stannade och vände lite när Anki fick för sig att vi kunde ju rida på lägdan jag frågade om det inte va rltie för djupt och hur vi skulle ta oss ut på den? isåfall får du börja! Ace var väldigt tveksam och undrade nog vad hon skulle göra men tillslut satte hon ner hoven lite och sjönk lite med den. "Ja lite för djupt kanske det var" och Ace suckade som om men vad var det jag sa! så då fortsatte vi gå mot svedje men kom efter några meter på att vi ville gå till Gene ändå så då vände vi igen, haha!
Vi red via Carlgrensvägen och sedan följde vi den vänstra grusvägen där borta men red inte enda bort till Sommarhemmet utan tog skogen och sedan upp å andra grusvägen tillbaka. Innan vi gick in i skogen så kom det två polisskotrar och körde förbi, undra vart som skulle! Visste inte ens att sånna fanns.
Vi travade litegrann några gånger men mest blev det skritt.

har inga bilder på denna dator.
Men kan ju föresten berätta att jag anmält mig till en "fortsättnings NH-kurs" på Sörgården den 21-22 maj och tar med mig Marulken, kommer bli superskoj :D
Vi 4 i stallet har även bokat halva ridhuset på ÖOR den 3 april en timme, så då rider vi dit och gör stället lite eller kanske mycket osäkert, haha! Typ "hej här kommer galningarna från skogen"

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som en helt vanlig ridtur med fru B fniss

2011-03-12 @ 08:28:14
Postat av: Ida

haha japp! XD

2011-03-12 @ 18:08:06
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0