hjälp

Haha ne inte riktigt, men Helene var snäll och släppte in hästarna åt mig i regnet/snön för dom hade ändå varit där och ridit, supersnällt! Hade ändå bara tänkt ta in dom, så tråkigt väder att hitta på ngt i. Haha jag kommer inte ihåg när jag senast inte var i stallet varje dag i veckan?! Får nästan lite ångest i magen! Jag är en sådan som måste ha kontroll på allting hela tiden, och vill veta exakt vad som händer hela tiden!
Haha, töntig jag är, och nu kom jag ju faktiskt på att jag hade ju utsläpp imorse också....men det räknas inte ;)

För övrigt så hoppas jag att det blir lite bättre väder imorgon än idag så jag kan ta med Marre på lektionen!! verkar dock inte så lovande:( bara för att jävlas såklart...

Idag skulle vi hålla tal på engelskan också och jag som är typ den mest folkskygga människan på planeten höll ju såklart på skita på mig. Efteråt skakade jag om händerna så jag inte ens kunde hålla i pennan ordentligt! och jag kommer itne ihåg vad jag sa så jag hoppas att det var mitt tal jag läste upp och inte började tala om något annat mittuppiallt ;) men jag är iaf glad att jag gjorde det överhuvudtaget som jag inte gjort med de andra talen vi haft förra året.

det får bli en bild på gården som jag tog från varvsberget med långobjektivet på full zoom, de små orangea pilarna som kanppt syns pekar på hästarna. Syns dock inte så bra här på bloggen, men tyckte det var kul att jag kunde se dom där uppifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0