-Hemma!

Nu är jag hemma igen, har varit en underbar resa men härligt att komma hem också, framförallt till Marulk och de andra djuren.

Marulk och jag lekte lite löst i paddocken, trots det lilla regnet som var. Vi gjorde även cirkling game löst för första gången alltså jag ska stå still och han ska gå i en ring runt mig, har inte blivit att vi gjort det förut. Det funkade super och jag behövde bara peka vart han skulle gå, vända in honom peka ut i andra varvet få honom att vända osv. med bara en fingervisning och fokus, härlig känsla!

Sedan sprang vi lite tillsammans och även han efter mig i trav, mysigt!

Agnes har föresten fått en liten kompis. Helene har köpt en kaninunge som är urguulliiiig! Den tyckte Agnes var lite läskig men när hon väl fick komma fram till henne så började hon tvätta och slicka henne på en gång, sötisarna! Hon är nog glad att hon äntligen fått en liten bäbis, Crosby var ju inte till någon hjälp ;)

Jag kommer nog lägga upp lite bilder från resan eftersom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0