-Klubbhoppning

Ace var undeeerbart duktig igår! Det var längesen vi gick en felfri runda tror det var senast förra sommaren faktiskt! Men igår så blev det två stycken!

På Clear rounden 80 cm så blev det två vägran första rundan men sedan tänkte jag nu jävlar ska vi klara det här, haha! Så jag höll om och drev även om vi kom lite fel och runt kom vi!
 

På 90 cm så blev det några märkliga skutt och jag är glad nog när vi passerat sista hindret i första fasen utan fel men vi klarade även omhoppningen felfritt och jag log som en mupp efteråt!


För Lina och Bus-Johan så gick det också bra! Första rundan i 40cm så vägrade dom ut sig på fjärde hindret men andra rundan blev det rosett! På 60 cm hoppade dom några hinder innan dom vägrade ut sig. Andra rundan så kom dom aldrig till startlinjen innan tiden gått ut för att hoppa första hindret, haha! Det kallar jag BUS-Johan!

En lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0