-Halsring

Igår så for jag först bort till Anki där hästarna stod och väntade på vattenpåfyllning. Tog och borstade av Marulk lite lera och satte på grimman och hoppade upp och red genom hagen, hoppade av vid grinden och gick sedan till paddocken och hämtade halsringen i stallet.
Hade även kvar grimman och grimskaftet som lite extra vägledning emellanåt tex. när jag vill att han ska forma sig lite bättre efter volterna mm.

Han var riktigt duktig må ja säga! Han gick i en låg och fin form i traven och i skritten gjorde vi några riktigt fina svängar och jag kan använda mig av mkt mindre signaler nu!
Vi tog även några galoppsrpång i höger varv:)

Har försökt leta åt klippen från förra gången vi red i halsring när ja filmade men hittar dom inte längre:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0