-özsksdfhvhwhvdfg

Ja ungefär så känner jag just nu...Har ju pissregnat och blåst hela dagen och ändå har jag varit till stallet två gånger, först för att jag for dit för att jag hade tråkigt och ville inte sitta inne hela dagen. Jag fotade porträttbilder på alla hästarna, blir så härligt ljus i regnväder:)

Tof in Marulk och torkade honom med handduk och la på fleecen medan jag smörjde lädergrimman som hade möglat lite och var dammig :S
La sedan på vanliga täcket och släppte ut honom, tänkte att jag skulle rida honom senare eftersom Lina ändå skulle följa med efter hon slutat och rida B-J.
Men självklart så bangade drygungen ur som vanligt så då blev jag arg eftersom jag då hade kunnat rida när jag ändå var där på dagen.

Så det förstörde ju hela passet lite..red Ace btw. Kände att Marulk kunde få vila en dag eftersom vi var bort till ridskolan igår och då amn måste vara väldigt ödmjuk när man rider honom annars stänger han av.
Egentligen kanske jag itne skulle ha ridit någor alls menmen.
Ace var iaf jätteduktig än fast jag var lite korkad. Gjorde lite sidvärtes och att få en låg och rund form, hon blev mjuk och fin mot slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0