-Regn igen

Idag var det ju tänkt att jag skulle fara upp till Basjkirhästarna igen och träffa barngruppen och lite sådant men eftersom vädret inte var det bästa så flyttades lektionen tills på torsdag istället så jag far dit då.

Marulk haltade ingenting idag, skönt! Gick en liten promenad i grimman ner och upp Källströmsvägen och sedan la jag på honom täcket, jag förstår dock inte var för regntäcket från Hööks inte kommit än, hoppas på imorgon!

Glömde föresten säga att alla hästar i Gideå har bomlösa sadlar och  flera hade just en sådan som jag köpt bla. han jag red och den var jättehärlig så jag längtar tills den kommer, förhoppningsvis imorgon!

bild från i våras på halvlurvig Marulk

Kommentarer
Postat av: Bea

sa ju att dom var härliga :D

2011-09-20 @ 00:24:31
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0