-halsring, löshoppning, Bogge

Igår red jag i halsringen, jobbade honom lite i repet och trickade lite. Jag filmade faktiskt delar av det så ni kan vänta en film här förhoppningsvis imorgon och kan då utvärdera passet i samband med det.

Idag löshoppade jag honom! Underlaget var faktiskt riktigt bra, fruset grus under med ett litet snölager så det var inte halt. La fram en upphöjd bom och 2,5m efter ett räcke som var på 60cm som högst. Han var toppenduktig och hoppade riktigt fint faktiskt. Någon gång glömde han att han hade bakben och puttade till bommen men kom sedan på att även dom måste över;)
Filmade så gott det gick med mobilen några snuttar så det ska också få komma upp, så ni får hålla utkik här under morgondagen.

I eftermiddag har jag varit och ridit Bogard innan lektionerna satte igång. Han var lite spänd, framförallt i början. I slutet och här och där under passet var han dock riktigt avslappnad och fin. Jobbade med mkt volter, 8volter och serpentiner.

Godnatt!


fotat från stranden i stugan i helgen, ska ju lägga upp lite fler bilder här har jag ju tänkt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0