-Långtur

(för er som inte kan se nya headern tryck f5)

Haha idag när jag hämtade Marulk i hagen så höll jag på ramla pladask eftersom jag stod still någon sekund för länge i leran så jag fastnade med fötterna. Såndär lera som det låter schkloffs när man drar upp fötterna. Usch nackdelen med våren.

Idag tog Anki och jag en riktig långtur, det var väääldigt längesedan vi gjorde det tillsammans, typ inte på hela vintern. Red genom skogen till svedje, upp vitsjövägen och sedan Häggesrundan förbi ridskolan, upp över lägdorna och sedan hem igen. Vi var ute i drygt två timmar. Det var dock riktigt läskigt att rida från där man svänger av mot vitsjön och enda fram till ridskolan i princip. Mycket håligheter i underlaget och man visste inte när man kunde råka kliva där marken inte höll. Vi klev av och gick efter ett tag, så jag avråder er att rida där på ett tag tills det torkat upp.


Nu ikväll har jag varit på Musikcafé som syrrans klass höll i och ätit mkt kakor på kakbuffé så nu är jag proppis. Har även sjukt ont i halsen, har haft hela dagen men känns som det blivit värre nu.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0