-Acean

Igår när jag gick nerför sluttningen ner mot hagen så var Marulk och Bus-Johan påväg bort mot de andra hästarna från grinden där de stod. Då visslade jag på Marulk som jag alltid brukar göra när jag kommer(för att jag tänkt att han ngn gång kanske känner igen att det är jag) och då vänder han sig om och tittar mot mig ett tag och börjar sedan gå tillbaka och mötte mig vid grinden. Ååh myshästen<3
 
Bara lät honom beta av goda gräset utanför hagen(kanske därför han kom men spelar ingen roll,hah;)) och tog sedan in honom i stallet o borstade av honom lite.
 
Red sedan Ace på lägdan, hon kom tillbaka från betet i näske i veckan. Var kul att rida henne igen:)
Fokuserade på att få henne mjuk och jobba med rygg och bakdel då hon gärna sänker ryggen och knorrar ihop sig. Lät henne trava och galoppera på i uppvärmningen och väntade sedan bara ut henne med stilla hand och stadig skänkel. Efter en liten stund så sökte hon sig till bettet och jobbade ärligt med rygg och bak. Ställde och sidförflyttade henne sedan för att få henne mjukare i sidorna och i slutet var hon riktigt fin:)
 
åh saknar att hoppa, måste göra det snart:) Foto: Sandra Damgren
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :) Bloglovinbyte? ;)
Besök gärna min blogg :D
Har just nu en frågestund ;)

2012-08-27 @ 19:21:51
URL: http://idanordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0