-Äntligen Bajs!

Idag gjorde Marulk samma sak, ville mysa och följde mig hela vägen genom hagen lös, underbart!
Hade Wilma med mig, det är så roligt för Björn och Tornetta går alltid bakom henne med mulen i marken och vill nosa men Wilma sprätter bara iväg och kollar på mig som "Kom och hjäälp miig!"
 
Red barbacka i hacket. Tog två härliga galopper på en skogsväg. Han galopperade så lugnt och fint, inget brall eller ngt trots att han inte gått på länge nu när ja vart på Gotland:)
 
Just det, ni kanske undrar över rubriken? hah. Är ju så att jag ska avmaska Marulk nu innan jag flyttar så har haft en liten plastpåse med mig enda sedan ja kom hem för att kunna ta lite bajs, men han har verkligen inte velat bajsa haha! Men idag äntligen så skyndade mig att hoppa av som om bajset skulle hinna försvinna om jag inte skyndade mig;) Kommer på mig själv med att stå där och välja de allra bästa bajsklumparna, haha sjukt!
 
Eftersom jag redan var på marken så gick vi i vattnet i tjärn tillsammans, mysigt i kvällssolen! När vi stannade lite längre bort för att äta gräs så la jag ner påsen på marken och självklart kliver han på den så ena klumpen blir helt mosig, just my luck liksom :(
 
Haha godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0