-Allt bra vackert

Igår var det en underbart fin vinterdag här i Åre, -18 och strålande sol. Red ut med Klara och Isa och vi hittade en stig över fjället till Åre Continental, där klättrade vi i lite backar och gick sedan över e14 och red Björnängevägen tillbaka. Tog ngn galopp också och Marulk gjorde karate med frambenen i starten, så söt! Helt underbart med med snö på träden och lagom med snö på marken.
 
På kvällen så tog jag en springtur i julmyset i byn, tycker jag var ganska duktig som gav mig ut i kylan. Idag känns det dock lite för kallt.
 
Kallt idag alltså, -27 imorse och hört rykten om att det var -37 på skutan..Jobbade Marulk löst på ridbanan ikväll och han var underbart duktig! Känns som vi är påväg tillbaka dit vi var förut. Han höll sig runt mig på volt och lyssnade på kroppsspråket i igångsättningar och avsaktningar. I traven sökte han sig neråt och gick i en låg, stadig och avslappnad form.
 
Jag låter bilderna från igår tala för sig själv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0