-frysjävlar och andra saker

Igår började jag dagen med att baka bröd, blev en mumsig limpa, har kommit på att man sparar mkt pengar på att inte handla bröd för det är oftast det som tar slut först. Och nej jag kan inte köpa mkt och frysa in  för det finnsa ingen FRYSJÄVEL i denna lägenhet. Har hälften av min mat hos Karin och Maja..
 
Drog sedan själv till backen och tog några åk, typ två. Det sög, drivit och is däremellan.
 
Hem en sväng för att sedan åka till stallet, red ett dressyrpass på banan. Supermysigt med julmusik i högtalarna, julstämning på hög nivå! Red bara grunder, stora volter och åttvolter över hela banan. Gick riktigt bra!
 
Bytte om och åkte direkt hem till Maja och Karin, Markus var också på besök. Vi surrade på lite och sedan åkte jag, Maja och Mackan till skolan för Luciaträning, det är några Eventare som dragit ihop det. Vi ska "uppträda" i kyrkan på onsdag och på torget under julmarknaden nästa helg, haha mkt fagert låter vi!
 
Maja och jag brummade hem till Majs och Kakan igen. När Lisa och Kaka kommit hem bakade vi egen pizza och såg på lite film, mys!
 
Japp det var den dagen, tycker jag hann med mkt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0