-hurtbullar är vi allihopa

Ja vad har jag gjort sedan sist? Har varit ut på ännu en härlig uteritt med Klara och Isa. Hittade en liten stig där träden hängde ner med fullt av snö. Ramlade in snö här och där men mysigt var det!
 
Jag, Maja och Karin åkte upp till Björnen och åkte längdskidor också! Blev väl bara ca 3km. Vi åkte in på 4,5 men hamnade fel nånstans såklart, så det blev lite kortare, men en lagom första tur!
 
Igår longerade jag Marulk i pessoasystemet och han var riktigt fin! första gången han gått avslappnat i den, mkt pga. att underlaget inte är ojämnt och hårt längre. Gick fint i formen och frustade glatt.
Nu när underlaget är bra igen tror jag att jag ska hoppa honom nån dag:)
 
Har föresten hittat en snowboard i Östersund som ja ska köpa när ja åker hem över jul! Så nu ska jag lära mig åka det ordentligt också, bannemej! Klara och Frida i stallet håller också på att lära sig så får väl joina dom;)
 
Idag är det fint väder ute, sol och stora flingor som faller sakta från himlen, men varför gå ut när man kan sitta inne och plugga?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0