-vinter som bäst

Väldigt härlig dag idag! Drog till backen med Maja och Karin. Kabinen öppen idag så vi började med att ta den upp. Hur fint som helst uppe på toppen, -13 nästintill ingen vind och solen sken genom diset. Vi åkte utanför pisten i början, riktigt härligt. Gjorde dock en vurpa när ja skulle ut i pisten igen, var en kant ner som ja inte såg, men det gick bra så ni behöver inte oroa er;)
Åkte resten av dagen i vm8:an och 6:an, en bra dag i backarna helt enkelt!
 
Hem och iväg till stallet. Var faktiskt en tjej som heter Josefine som var och provred Marulk idag, hon är medryttare på Klaras ponny Isa också. Hon tänker hjälpa mig med honom över jul när jag är hemma, blir lite länge för honom att bara stå då. Kääns lite läskigt att ngn annan ska rida honom, bara jag som ridit honom sedan jag fick honom, förutom Lina några gånger men det gick riktigt bra och kändes bra för alla tre. Var roligt att se honom från marken, gör ju aldrig det annars, han såg så fin ut, haha! Vi ska rida ut tillsammans ngn dag också, så hon får känna hur han är där, han brukar ju bli lite piggare då..
 
Japp, det var idag det, nu ska jag försöka plugga till tentan på onsdag..har ju faktiskt flera dagar på mig!
 
bilderna gör inte riktigt verkligheten rättvisa..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0